V.Ä.N.N.E.R

Finns det något bättre? Alltså det är bästa serien, jag skulle vilja vara med dom, så jävla roliga. Alltså så som dom är i serien. Hahaah bli mina vänner snäääällllaaaa.
Iaf mor kom och hämtade mig igår hos far, efter att vi firat han. Det var mycket trevligt, fick dock ångest över allt jag proppat i mig... Väl hemma kom Amanda till mig som äntligen kommit hem :D Åh vad jag har saknat den bruden, känns som hon vart borta 1 månad typ och så var det bara en vecka.. siiick man. Sen drog hon till sin prins och jag somnade gott i min sköna säng.
Idag har jag varit lat och bara legat i sängen, skulle på bio strax men det blir inge. Kom på att jag använde alla pengar till pappa presenter sååå. Men vi hörs imorgon eller senare :)
Puss
Fina underbara vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0