Utan familjen och vännerna, vad vore jag då

ingenting!

Matten har börjat bli så rolig, vet inte om det är för att jag sitter bredvid Macke och vi är rätt så gryma tillsammans på detta eller för att min klass är så tokig heheh.
Hahaha måste berätta en rolig sak. Jonah hoppade på Macke och drog ner han på backen, sen sa han "nu jävlar" så vi trodde han typ skulle gå på han mer, men istället springer han och låser in sig, hahah förstår ni det roliga? :D Det var riktigt roligt iaf.
Nej nu måste jag skriva arbete så vi hörs senare.
Puss


Snyggt Matte och Axel har ställt sina bord, men behöver ju som sagt inte sitta på rad om man inte vill.. hehe


Denna och en till har nu kommit till familjen. Så himla söta och lena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0