Trött i hela kroooooppen+allt i ett nu som resulterar i långt inlägg.

Att gå upp 5 och slita som ett djur tills 16 är riktigt slitande på en. Fast det är samtidigt kul så man ska väl inte klaga :)
Idag fixade vi kablar igen och sedan åkte vi runt på olika ställen för at fixa saker till det vi skulle göra här näst, vilket var att måla elskåpen nere i hamDet var så himla skönt där, ute i solen, massa folk, underbart! Kom fram massa och pratade med oss, sa att vi gjorde fint, frågade saker osv. Massa turister också, vilken himla tur att jag hittar så bra i sthlm då.. fast börjar hitta bättre faktiskt, kan namnen på alla kajar nu iaf :D
Kunde vart det värsta jag hört, kom fram ett äldre par till oss, frun i rullstol och gubben hjälpte henne framåt, dom frågade om detta var sightseeingen med båt som man kunde åka på. Då sa jag gå till han där borta, så trodde jag dom inte förstod vem jag menade så jag gick fram till han och sa det där paret vill prata med dig. Vet ni vad han svarade?! Han sa "aha, nej jag gick ifrån, jag vill inte ha en rullstol att bära på", då vart jag riktigt arg! Här kommer ett par från ett annat land och vill se fina sthlm från vattnet så fick dom inte åka med för att frun åkte rullstol, vilket bemötande. Blir så arg bara jag tänker på det!!!
Idag märkte jag hur fint sthlm verkligen var, vi åker ju runt överallt och det är verkligen en fröjd för ögat. Så mycket tid dom la ner på husen förr i tiden, dekorerade med allt möjligt osv. Så himla fint!!
Lyckades också få målarfärg på min knäskål fast jag hade byxor hela vägen ner till fötterna, hur gick det till?!
Hahhaah ni skulle hört pappa, dom tog studenten idag, så åkte vi förbi ett flak med bara pojkar då sa pappa "ohh bara killar Agnes, där skulle du åkt!" hahaha mupp pappa, men också världens bästa :D
Nu ska jag äta, bilder kommer sen puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0