Till min närmsta, familj, släkt och vänner.

Finns inte en enda stund jag skulle tveka på att ta er före allt annat. Jag kommer alltid finns här för er, jag kommer stå upp för er i alla lägen, vad det än gäller.
Det är ni som får mig att orka, ni ger mig kärlek, värme, glädje och lycka. Ni är allt jag behöver, med er i min värld kommer allt alltid vara underbart. Ni är mina änglar. Jag skulle aldrig göra något för att skada eller såra er på något vis, inte med flit iallafall.
Ni är min skatt, jag är rädd om er, kommer alltid att beskydda er, vad det än gäller, det vet ni. Dock har jag en nackdel när det kommer till detta, när jag ser en som jag har nära hjärtat bli sårad, skadad eller något sånt så är jag inte den som står och tittar på. Jag beskyddar mina änglar, kommer alltid att göra.
I pick you over everything else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0