Så var allt över.. vad ska man nu göra om kvällarna?

Hela dagen:

Vaknade halv sju fast jag ställt alarm på åtta, nerverna som satt igång antar jag. Traskade upp, packade väskan i den ordning jag skulle ha kläderna duscha fixa osv ni vet, det gamla vanlig. Drog till gdal, övade dans lockade hår, hjälpte barnen osv. Sen satt allt igång, tre föreställningar som var slut på 5 röda. Allt gick så fort, men jag hade så himla kul. Vill inte att det ska vara slut, jag vill dansa mera! Vad ska jag nu göra om kvällarna på vardagarna? Ruttna eller, ja typ. Bra Agnes att svara på dig själv dumma fan.. 
 
Efter sista åkte jag mamma och Clara hem bytte till cykel, mamma skjusa mig, jag var som ett barn på nytt ehehe, however, hem till Posses där vi åt middag. Nu är jag hemma skyndade mig att duscha för att Jennifer snart ska hämta mig och vi ska till Sorunda. Så hinner jag tillochmed blogga, och såhär långt dessutom, vad är detta?!

Och så ni vet, så har jag sjukt ont i kroppen, tackar inte nej till massage. Så hör av dig om du känner för att ge mig en :)
Hörs imorgon typ eller något. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0