Om sanningen ska fram

Idag har jag varit med om största smärtan jag någonsin vart med om, låter säkert jättetöntigt, ni tror säkert det är en baggis.. Trodde jag med, tänkte "äsch det där kan ju inte göra så ont" Men satan i gatan vad fel man kan ha. Är ni nyfikna nu ;)? Jag snackar om min braun rakmaskin, jag drog den i armhålorna, där är det tjockare hårstrån och ajajajajaj säger jag bara! Fick dra lite, sen andas och dra lite till osv. Men helt klart värt det!

Drog till Vikkan där alla i dangruppen var förutom Malin.B, vi kollade igenom danserna och tog reda på vad vi måste gör bättre osv. Veka 500 dansblad gjorde vi också, fick lite ont i fingrarna faktiskt hahah, fjolla... Vikkan flätade mitt hår, så imorgon är det lockigt och fint :D
Ska kolla klart matchen med mor nu, sen sussa. Imorgon drar jag till gröndal vid 10, sen äre 3 föreställningar :D Längtar!!!
Sovgott, och kommer ni inte imorgon så missar ni något! Jag lovar er, på genrepet fick vi se alla danser och små barnen är så sjukt söta och bra, man ryser! Finns biljetter kvar så man kan köpa där :)
Hoppas vi syns imorgon :D
Godnatt!


Bild från EricaCarlsson.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0