Mitt hjärta brinner

Åhhh heeerrre vilken kväll, vart lite för mycket av det goda, men vad roligt jag hade. Isabelle och jag sprang runt och lekte FBI på Freja, jättetöntigt jag vet men alltså det var så himla kul. Jag hade en toppen tjej med min underbara vän! Sluta dock i drama, men det är löst nu :) Drog till Carl efter Freja, dom är ju tokiga dom, men jag tycker om de och dom. Efterblivna, precis som man ska vara hahaha. Kom hem halv 4 tror jag, dom somna jag gott i sängen.
Nu ska jag äta vitlöksbörd :D senare ikväll blir det morsdags middag sedan ut till far. Börja jobba imorgon, spännande!
Men vi hörs senare, puss
Grattis världens bästa på morsdag! Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0