Måste man så måste man

Clara kommer in i köket bärandes på Torres för att gå igenom dörren till hennes rum. Jag sitter vid köksbordet.
Jag "Jag har precis lagt en, bara så du vet"
Clara "aha men det gör inget jag ska ändå inte i mitt rum"
Sen gå hon och ställer sig bakom mig för att öppna dörren.
Clara"åh fy Agnes euw euw euw, stackars Torres!
hahahaha, man kan ju inte hålla det inne. Shit vad äcklig jag är som berättar detta, men det var kul när det skede så :)

hahah är min mamma skön eller, hon kommer in dansades i köket till musiken jag spelar, jag tittar upp då stannar hon upp med munnen i konstig min och sen säger hon förlåt... och går ut ur köket med sänkt huvud. hahaha vafan?! Hon är så söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0