Jennifer Lopez!

Hennes nya album Love? är sjukt bra. Så ni vet, lyssna på de!

Vet ni vilken träningsvärk jag har i armarna bröstet axlarna och magen eller? Sjukt ont haha, men det är rätt skönt konstigt nog. Träningsvärk är den enda värken som är rätt skön. Ska träna mer strax. Ska fan få ordning på kroppen så det är bara åh köra!

Jag längtar så himla mycket tills ikväll när jag ska få umgås med min underbara fina vänner! Dom är bäst, helt jävla bäst! Så skönt, roligt och trevligt att umgås med dom. Alla vi 6 är lika knasiga i huve, vilket gör allt så mycket roligare ;) Utan dom vore jag ingenting, dom har jag världigt nära hjärtat!


Minus Matte dock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0