Har ingen ork

Är så himla trött, halsflussen sätter sina spår. Jag orkar inte blogg hehe, sorry..
Men tänkte lite snabbt berätta om gårdagen. Fixade klart nästan alla kläder, drog på genrep, första genrepet som det faktiskt gick bra på :) Då kommer det säkert gå skit på Lördag.. skit också, nej skoja, det kommer gå bra :)
Sen drog jag till ph med Vikkan, Ellen och Axel. Godaste jag ätit på länge, drog i mig 2 color, så jäkla gott!!

Idag är jag hemma, vi skulle paddla idag men det fick jag inte för mor så här sitter jag nu. Ska skriva arbete, sen raka benen med braun och duscha. Ikväll ska jag till Malin och kolla filmerna som dom spelade in igår, från genrepet alltså så vi ser vad vi gör fel osv.
Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0