GM

Sitter i sängen och pluggar fysik, prov idag, som vanligt ute i sista sekunden med pluggandet... Klara jag inte detta så är nog rätt så kört för mig.. Måste klara det, jag ska klara det, så det så!

Ska träna idag efter skolan, måste komma igång igen. Hade värst upphållet när jag var sjuk och sen har det inte blivit av. Så skärpning på den fronten.
På fredag får jag sommar lov, wooohoo!!! Egentligen slutar vi Onsdagen veckan därpå, men jag ska börja jobba på måndag så :) Jobb till 22 och då drar jag utomlands :D Fast innan den ska Vikkan och Amanda firas med hejdunder och brak :D Längtar till det!
Nu måste jag äta innan min mage hänger sig själv, så vi hörs senare :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0