Får spunk på mitt huvud

Har försökt öva in dansen i snart en timma och det går åt pipsvängen mitt huvud hänger inte med alls idag, den vill bara sova.. Dumma mig! Får be Vikkan hjälpa mig att få in den, jag får väl ligga efter idag..

För övrigt så har jag haft en väldigt bra dag i skolan, Macke och jag är ett riktigt team när det gäller matten, king helt enkelt! Sen drog jag hem och stod utanför min dörr i 100 år för att jag inte hade någon nyckel och trodde att ingen var hemma, så var Clara hemma. Smått frustrerad på mig själv!

Nu ska jag strax dra iväg till dansen, så vi hörs efter :)
Loooove




Det så vi gör det på matten! Bästa herr Macke som inte kunde sitta stilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0