Did it again

Okej, hmm vi tar väl gårdagen då. Drog till skolan och hade mattenationella, fick ångest efter och kunde inte äta lunch. Sedan hade vi fysik, jag kom hem halv 6 och hade inte ätit mer än ett mellanmål i skolan. Var jättehungrig, maten dröjde en timma typ. Så sen när det äntligen var mat satt jag tyst i säker 10 min och bara åt, haha mamma garva lite smått åt mig då, jag brukar alltid prata asmycket så..

Sen gjorde jag mig i ordning och körde mot Julia där flickorna vänta, så gick vi till Freja där vi spendera kvällen. Det var jättetrevligt, jag drack själv bara cola, har tagit vad med Carl. Eller jag sa att han skulle ha drick paus och då var tydligen jag tvungen att vara med på det för att hjälpa han på traven. Men det är bra ju!
Kom hem vid halv 1 någon gång då slocknade jag på en gång.

Nu måste jag fixa klart mig och åka ut till pappa som firas idag :D Puuuusss

Såhär kul hade vi igååår

sett något snyggare?!




hahahaha heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0