Vilken konstig dröm jag hade

inte för att jag minns riktigt vad den handla om men den var konstig fast rolig och ni bryr er asmycket, jag vet ;)

Igår kom vi till sängs runt halv 3 kanske, Lisa och Elin sov kvar, och sover fortfarande.
Gårdagenskväll var riktigt rolig, vi grava läppen av oss vid vissa tillfällen. :)

Idag ska jag träna sen ska jag fixa mig osv med Kajsa och Amanda tror jag för ikväll äre party!
Jenni och Affe har fyllt arton och det ska firas med hejdunderochbrak!

Vi hörs säkert lite senare, juste måste skriva moment grejen också :)
Love AAAAAEEE




Vikkan och jag var lite hungrigaaa


Samlade framför datorn för att kolla Betnér

nej men hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0