Skolan

Idrott: volleyboll, ni skulle sett mina handleder efter det, tomat röda. Jag skulle nog vart cheerleader vid sidan istället, nu var jag cheerleader på plan, heja och peppa är jag bra på men att få bollen åt rätt håll är jag mindre bra på. Men det var kul ändå :D

Fysiken: var för engångs skull rolig, vi hade någon grej som var konstig, om man rörde den när den var på och rörde någon annan fick den en stöt. Svinkul, grabbarna fick ont och vi skratta. haha skadeglädje?

Där har ni grejen

Matten: lika rörig som vanligt, min klass är bra underbar ibland. Skärmen var sne, då kunde vi inte ha lektion för då kunde vi inte räkna tyckte Fille. Sen skulle Lucas fixa och då vart det jättefel så alla börja skrika och Lucas sa "skojar du med mig?!" flera gånger, hahaha svinkul :D Sen kom jag på en egen låt, svinbra melodifestivalen här kommer jag!

Men nu är jag klar heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0