Så nu är jag hemma igen

Gårdagen var super rolig!
Vikkan kom till mig runt halv 5 då fixade vi mitt hår och lite sånt, sen knata vi till Ica för att handla sprite och sen vidare till Totte som inte var hemma än. Tog en kvart innan vi fick komma in..
Sen börja vi laga mat, taco stod på menyn. Svin gott vare jag åt massa haha :D

Sen började vi kröka osv, shit alltså jag var full redan vid åtta typ hahaha snyggt!
Vi dansa lite snackade osv :)

Vid tolv drog jag, Kajsa, Amanda och Rebecca till sh och fortsatte partyt lite smått :)

Idag har jag kollat film och ätit pizza, ska nog fortsätta kolla film.
Men vi hörs xoxo


matlagning


present öppning


mitt fina collage haha


snyggaste trion, eller hur vare ;)


dinner


fina vän




shooooot



heido :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0