Rimmarn

Jag skrev en grattis rim text till Challe nyss, tänkte att ni skulle få se. Helt sjukt grymt värdelös på att rimma men är lite stolt ändå ;)

Grattis Charles, 17 år
Det är bäst man håller i hatten
ett år kvar tills du får hålla ratten
Då äre bästa man håller sig inne

Du drar på ditt linne
drar till gymmet, bygger muskler
Medan jag hittar på ett eget ord; kluskler ;)

Du ska firas, fullt av det goda och musiken på topp
då blire hoppelihopp :D

Men glöm inte åren går, tappat hår, toupé och krycka, blir din lycka!
Hjärtliga gratulationer från Agnes Pettyfer :D


dansen gick förövrigt helt okej, vi började på en ny så jag fick lite problem för det var samma rörelser men med andra benet lixom. Så det blir bara öva nu tills nästa måndag :)
Nu ska jag duscha sen sova tror jag, så godnatt med er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du Agnes Pettyfer? :)

2011-03-21 @ 22:48:43
Postat av: Agnes ericsson

en skådis heter Alex Pettyfer och han är ruskigt snygg, därför :)

2011-03-21 @ 23:17:42
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0