Ni får dom oredigerade bilderna från i fredags

när jag redigerat dom kommer dom upp på fb :)
eller redigera och redigera, ta bort det röda i från ögonen och ändra ljuset lite, men ändå ;)
Redigera bort Rasmus finne fick jag order om att göra också haha, synd att jag inte gör det nu då :D
Det är typ bara massa bilder på mig och Rasmus, han ville fota hela tiden haha


Jag och Oscar skulle köra puta med läpparna posen, men han hängde väl inte riktigt med i min svängiga kamera


Förklaring till varför bilden är lite himiga:
Jag skulle tvätt glaset och andades på det och då lyckades lite andning ta sig in i kamera foto grejen och lägga sig där. Så alla bilder vart lite himiga för ett tag haha :D


Söta pojkar


Rassepasse och jag, snygg pose jag langar haha..


Så himla söta!!


tjingelingepling


Fina pojkar


Soft att alla ser så pigga ut ;)


Addes första gång han dricker, haha lillkillen :D


Totte var svinarg när han kom till oss, haha ni ska bara veta varför!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0