men va mycket sing star det blev

Vikkans var sönder så hon kom över, vi snacka och åt butterkaka.
Vid kvart i 9 åkte vi till sh, pulkorna med oss. Väl där mötte vi upp Jonna, Elin, Lisa och Jossan.
Så kom pojkarna ner och vi tog pulkorna och började traska upp. Fyfan, ska aldrig gå upp för den backen igen.
Så väl upp åkte alla och jag osm var helt slut satt kvar haha. Sen hörde man "vart är agnes?" "agnes kom nu då!" men jag vill inte åka själv så Challe och Simon kom upp igen. Så Challe åkte med mig, och jävlar vad det gick. Riktigt roligt ju :D

Sen in, spelade kort, sen bestämde vi oss för att bänka oss i crippes rum och kolla film. Vart en film som jag inte minns namnet på, men den var riktigt bra :)
Sen vart lite facerapes innan jag och Jossan bestämde oss för att traska hem. Kom hem runt ett tror jag.
En rolig kväll var det helt enkelt :)

Nu ska jag äta frukost. hööörsss

Dubbelt så bra baaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0