Los Angeles

Igår kom mina biljetter, flyg osv till L.A. Fick också med en liten bok med fakta om alla stora ställen som finna i där. Finns så mycket jag vill se, fattar inte hur ska jag hinna med det på 2 månader. Tur att man ska tillbaka i ett år sen efter gymnasiet ;)

Nu ska jag lägga i en högre växel på både engelskan och jobb. Jag ska ha massa cash när jag åker dit, plus att jag får 500 kr i veckan av familjen ;) Ska shoppa loss osv! Sjukt nice.

Jag är så glad och jag längtar så jävla mycket! Dock lite tråkigt att jag inte kommer få träffa mina vänner på hela sommaren typ. Eftersom först jobbar jag från 31 maj tills 22 juni, sen 23 juni åker jag till Spanien i 2 veckor sen hemme i 3 dager sen dra jag till L.A sååå...

Fast jag kanske får besök av fina Vikkan en vecka eller mer och sen 2 till brudar men dom kan jag inte skriva här för det är en överraskning :)

Men nu ska jag plugga, vi hörs :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0