Los Angeles mot Gotland

Igår berätta min mamma för mig att jag måste välja mellan att åka till LA eller G-land..

Grejen är den, att egentligen är inte detta så svårt val. Klart man hellre åker till LA än att stanna i Sverige.

Men denna resa har jag planerat med mina vänner, enda sen vi börja prata om det har längtan och suget börja växa. När vi fick ett hus och visste att nu äre påriktigt lixom, så vart jag taggad till tusen och jag var så himla glad, jag skulle få åka på en kanon resa med mina vänner.

Till LA åker jag helt själv, ska bo med folk som bara pratar Engelska och jag är svindålig på Engelska.. och jag är bort i 2 månader, min hemlängtan kommer bli enorm.
Ni fattar min situation va?

Även om jag vet att allt detta kommer sluta med att jag väljer LA iaf, för det är lixom inget man ba "aa men jag drar till LA nu hejdå" helt spontant lixom.

aja, nu har jag inte tid till att snacka längre. Så vi hörs :)
loooove A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0