jaha om en timme och en kvart..

..ska man ta bussen till skolan då. Jag orkar verkligen inte, visst ska det bli kul att komma tillbaka till allt folk med inte självaste skolan. Jag blir deppig alltså.

För tillfället är jag väldigt irriterad. Får reda på saker hit som hett nu att jag snackat skit, och då bara undrar jag när fan då?!
Shit alltså lack jag blir på folk som tror på saker andra säger till den, för jag snackar fan inte skit om folk. Visst har jag gjort det förut, när jag var mindre och dum i huve, men inte längre, jag har lärt mig av mina misstag, vad vinner jag på att snacka skit?! INTE ETT JÄVLA PISS så varför i hela friden skulle jag göra det?! Speciellt om mina vänner
Shit detta är fan sjukt.

aja hörs någon annan gång heido


arg agneeees :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0