jag mår en aning illa faktiskt

nyss lagat korv med bröd vilket jag åt lite för fort och drack upp juicen lite för fort, nu känns det som jag måste springa på toa snart.. bra jobbat agggan!

Gårdagens kväll var riktigt rolig, jag tog plats på dansgolvet och sprang hit som hett ut och tog luft. Dom där ciderna tog verkligen fart i mig, men inte konstigt jag glömde äta middag och hade bara ätit frukost haha.
Vid ett gick vi till bussen, tog sällskap med Lervik, skön brud det där!

Nej, men hörrni vi hörs, måste skriva moment också ;)


bästa adde


bror


fina bröder


bästa emil


hahaa soft att klänning åkte upp till skjotta svejsan!


världens finaste


:)


fina vänner

nää nu orkar jag inte ladda upp mer, kolla fb om ni vill se mer :)
Love A

Kommentarer
Postat av: suzie

du e världens finaste baby! :) <3

2011-03-05 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0