Jag hoppar fan av skolan.

GAAAAAAAAAAAAH... Jag har damp för tillfället. Igår räknade jag ju som sagt igenom hela kap 2 och hade bara 1 fel och sen några fel på teckena. Då har man ju kolla på grejerna om man bara har ett fel lixom.
Kap 1 hade jag läst igenom och gjort några uppgifter på.

Kommer till provet och alla jävla g-uppgifter var fan vg uppgifter. Fattar inte varför hon envisas med att göra så jävla svåra prov.

En g-uppgift ska vara som dom uppgifterna vi har i boken. Det är inte g-uppgifterna på provet.
Jag blir tokig. När jag lämnat in provet och lämnat klass rummet höll jag på och bärja gråta..

Första gången jag pluggar seriöst och mycke inför ett prov så klara jag det ändå inte, då är det inte ens värt att plugga.

Jag är så jävla arg, besviken och ledsen. faaan. Skit kkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0