Jag har nu druckit 2 liter cola

haha nä det har jag inte, men känns som det. Jag har druckit flera glas, mår illa och har huvevärk, vid annat namn så är jag bakis. Cola hjälper så det är för tillfället min bästa vän!

Gårdagen var sjukt rolig, först bio med finaste flickorna. I am number four var sjukt bra, riktigt jävla bra!! Vill bara se den igen. Efter det gick Amanda, Rebecca och jag hem till mig, fixade oss och drog till Foppa på party.

Väl där med fina människor, fick jag ett ryck och ville verkligen dansa men ingen dansa så varför inte starta? Jag drog med Amanda upp och började dansa och snabbt fylldes det med fler dansglad människor :D

Jag kom hem vid 4 ungefär, jag har minnesluckor haha äre kul eller. Minns inte hur jag fick av mig sminket och allt men av var det iaf. :)

Nu ska jag städa mitt rum sen kommer släkten hit på middag osv :)

Ikväll blir det myskväll hos Amanda, earth hour med ljus och spel. Sen film och sleepover :D
Ha en forsatt trevlig dag!



Bilderna från igår ligger på fb.. om ni vill se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0