Jag har ju helt glömt bort moment grejen :o

skärpning på mig!

Tar ett minne ifrån i sommras när vi var på hågo, när folkracet kördes osv.
Jonna gick på penicilin men jag fick henne att dricka ändå, så både hon och jag vart full och drog ut i skogen och ranta omkring. Hahah alltså jag har aldrig varit med om något liknande. Sjukt kul var det, shit vad vi grava.
Visste verken ut eller inte.

Tänk er två fulla tjejer ute i ensamna i skogen. Slutar sånt bra eller?
Fast det gjorde det för oss, vi hitta tillbaka och forsatte partajet. Klockan 5 började vi gå från håga och hem. Vid 6 var vi utanför mig hahah!
Jävla kväll alltså. Minne för livet!


Fina underbara vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0