jag är en aning lost på klädfronten just nu

Idag är jag uppe med tuppe, klockan nio, har redan blött mitt hår så sitter här med en handuksturban på huve. Ska fixa till det snart.

Idag ska jag till Haninge, närmare bestämt Fredrika Bremer, tror jag.. jag har ingen vidare koll för tillfället. För där inne är Natha, och någon eller fler, ingen koll på vilka heller. Dom ska iaf fota mig och Tessan och Ts kompisar. Vet inte vad dom heter heller, eller jag visste men nu har jag glömt. Minne som en guldfisk, tacktack!

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta med för kläder... så jag får helt enkelt det jag alltid brukar få, något som kallas spunk.

Men nu ska jag leta vidare, eller först skriva ett inlägg om mitt hemska val.
Hörs strax
PUUUUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0