I gotta have you, like abracadabra

Bara för att göra denna blogg lite roligare, ska jag köra moment every day. Blicka tillbaka på roliga saker som hänt i mitt liv.

Som start tänkte jag börja med när det var "party" för oss under arton på telegrafen för några årsen.
Jag dansa hela kvällen, och jag hade en långärmad tröja på mig. Bredvid mig hade jag Olivia och vid stod där och dansa gärnet.
Helt plötsligt fastna min arm i något, nämligen i Olivias tandställning och jag kom verkligen inte loss så där stod vi mitt på dansgolvet, Olivia med min tröja i munnen. Så jag började springa mot trappan för att komma ner till toan, med Oliva slängade efter mig.
hahaha, alltså det var så komiskt. Skratta så mycket att jag nästan hade träningsvärk i magen dagen efter.

Detta hände 8/1-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0