Home sweet home

Nu var man hemma igen då. Kuli. Ni vet när man vart i skolan ett tag, piggnat till, och börjar få så där asroligt humör, drar massa skämt osv. Jag brukar bli sån iaf. Aaa då när man äntligen blivit så då ska man gå hem.. Och vem kan man skoja med hemma?! Ingen!! kult..
Fast min syrra verkar ha kul, sitter och skrattar inne på sitt rum, hon är ett re-tard. Vart kommer det ifrån då gott folk? ;) joo bakissmällis!

Nu ska jag leta redan på någon snygg klänning tills lördag, eller kanske något annat coolt att ha på sig bara för att jag är så himla cooool.

Sen efter det kolla gårdagens solsidan som jag missa, sen plugga matte och sen öva dans.
Sen dans på riktigt, sen till pappa.
Vi körde en snabb genomgång av vad som händer i mitt ynka liv idag.
Men nu ska jag dra,

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0