Hockeyproffs

ska jag satsa på det eller? Är ju en riktigt star på isen alltså!
förutom när jag tappar balansen, vilket sker lite hit som hett.
Men annars så är jag ju rätt grym ;)

Skrev ett inlägg imorse så precis när jag var klar så slutade sidan funka och inlägget raderades.. glad man blir.
Men jag försöker väl kortfattat skriva om det nu då.

Sunkar som är världens snällaste, hittade jag vaken igår på fb så han kom och hämtade oss. Supersnällt!
Vid 3 kom jag innanför dörren, då poppade jag i mig lite kladdkaka och somnade sedan gott.

Idag skulle jag åkte med Danni och ridigt men min mamma tyckte jag skulle ta tvätten så det var bara att avboka..
Så imorse gick jag upp halv elva och börja tvätta, vid kvart i tolv kom Jossan och hämta mig och vi for till ishallen och åkte skridskor. Det var riktigt roligt. :)

Nu ska jag bänka mig framför tvn och kolla något bra. Ikväll ska jag förhoppningsvis vara med jossan och ullis säkert med flera :)

Vi hörs

Här har vi laget, det var vi mot Adam, Simon, och Davy var med ett tag
Vi vann helt solklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0