Här sitter jag och luktar svett

mysig jag ee!
Jag vill bara dansa mera, det är så himla roligt. Fast gjorde illa mig idag dock, vi ska falla raklånga på golvet fast ta emot oss med händerna, så hade jag armband så metall hjärtarna körde rätt in i handen..
Sen ska vi snurra på knäna och jag hade inge på knäna så snurr med skin mot gummigolv, ajaj säger jag bara!

haha fast de är värt :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir fiiiilm.
Gnight my dear!


Snyggi bild, eller bror är snygg som vanligt men jag ser ut som en gris men skit samma :) Bild från i fredags då vi fira Foppa och Dogge.


Sen var Amanda och jag gravid efter våran tjockis helg tillsammans. Tror jag vann vem som var i högst månaden iaf ;)

Manddddy


hahah knacki mage, den har jag jobbat mycket på under helgen ;)

Nej men nu ska jag dra, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0