Gå övergränsen

haha du kan vara gränsen och jag går över dig!

Kom nyss hem ifrån Victoria, hon räddade mig och sa att jag fick komma till henne och kolla Djurgårds matchen :D Så jag mötte Victor och gick dit. DJURGÅRDEN VANN :D Vilket ni säker redan vet men jag är sjukt glad. Satan vad nervör jag var sista halvleken. Höll på att hoppa ur skinnet. Dif kunde fått fler mål menmen dom vann och det är underbart!

Efter matche gick vi upp till rummet och fjantade oss sen kollade vi på High School musical. Fast jag gick hem efter typ halva.
Ska ju upp senast elva imorgon, shit måste sova haha tidigt man ska upp ;)
Men vi hörs imorgon, godnatt mina pinglor till läsare!


Sötisarna!


Cool grabb!


Jag bakade kladdis idag om jag inte redan sagt det:

Jag fick vara med på ett hörn, mycket snällt av min otroligt braiga mobil kamera!


Otroligt fin och god vart den!


men godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0