Bryan Adams - you can't take me

Min favorit låt, texten är grym och den visar mig vägen upp igen när man hamnat på dåligt vatten.

Jag är så glad att jag nått punkten där jag lärt mig att inte bry mig ett skvatt om er hatare och allt skitsnack som går. Nådde den punkten runt när jag gått halva 9:an.
För varje dag som går blir jag starkare och nu bryr jag mig inte något alls om allt som sägs om mig. Jag vet själv vad som är sant och det är det enda som spelar någon roll. Sen om folk väljer att tro på all bullshit, ja då är väl det deras problem. Om dom vill dömma mig innan dom känner mig, så det är deras förlust. Jag är ingen dålig person, jag är en glad och positiv person som bryr sig om folket i min omgivning. Jag har inget behov av människor som lyssnar på vad andra säger och snackar skit. Jag har mina vänner och min famil, och det är dom underbaraste man kan få.

Jag är nöjd med mitt liv, jag har kul nästan hela tiden. Jag vet vart jag har mig själv lixom.

Got to fight another fight - I gotta run another night
Get it out - check it out
I can't be beat and that's a fact
You ain't gonna take me down no way

Don't judge a thing until you know what's inside it
Don't push me - I'll fight it
Never gonna give in - never gonna give it up no
If you can't catch a wave then you're never gonna ride it
You can't come uninvited
Never gonna give in - never gonna give it up no
You can't take me I'm free

I gotta fight another fight
I gotta fight with all my might
I'm getting out, so check it out
Ya - you're in my way
So you better watch out


bild från när jag gick i nian :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Som du skrev till mig: så ska det låta!:)

2011-03-21 @ 23:10:45
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0