äntligen hemma i sängen

Jag har saknat sängen fett mycket idag, höll på att somna på fysiken och det var lite segt i början på engelskan men filmen visade sig vara bra så den fångade mitt intresse :)

Väl hemma fyllde jag på magen med äggmackor och lästa om jönköpings tekniska högskola, där jag ska börja om 2 år. Ska ta ett år ledigt efter gymnas.. åka till L.A och jobba som barnflickan i ett år, sen får vi se om jag kommer hem igen eller pluggar där ;) men kommer jag hem blire iaf JTH i 3 år eller 5 år får se lixom.

Mamma och jag hade ett jättetrevligt samtal nyss om skolan och högskolan. Skönt vare, hon förstår verkligen sig på mig, och vi tycker likadant så det är bra. Var skönt att prata även om det var om skolan :)

Menmen, ska öva dansen lite nu sen dra på dans :)
Vi hörs senare
puuuuussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0