What a night!

Roligaste kvällen på länge hade jag igår!
Började med att Carl och alla dom gossarna kom till mig tätt följt av Julia och Elin plus Natta och Victoria. Förkrökade, ölspelet, dansade, pratade strunt och det var riktigt roligt. Roligt folk gör allt roligt, de vet ni! Jag är riktigt glad att jag lärt känna dom där pojkarna faktiskt, dom är inte som alla andra dom är efterblivna så det bara ryker om det men det är det jag gillar. Svinroliga och snälla :)
men sen runt 10 drog dom som skulle till bedarö så kvar var bara Elin, Julia och jag. Vi bestämde oss för att supa skallen i bitar, fram med dricka och drog kanske 5 shotar sedan ner med flaskan i väskan och ut på äventyr. Det var nog den roligaste promenaden jag någonsin gått. Vad jag tycker om dom flickorna!! Skrattade så jag fick ont i magen och mina käkar. Superkul :D Vi drog till hamnen sedan tåget för att dra mot bedarö, men där hoppa Julia av... på tåget möter vi en vilsen Tim som tappat dom andra, så han hakade på oss. På hemvägen åkte vi kundvagn körde skottkärra ( inte för att den kom så långt, men ändå;)) Kvällen får 1000/10!!!

Imorse gick jag upp sju, duscha och städade upp, sedan gick jag med Carl och Tim till ica för att handla. Vid elva kom pappa och hämta mig och nu är jag ute hos farmor och farfar :)
Ska lägga in ett inlägg med bilder, har hittat gamla bilder på denna dator, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0