No other girl will ever ride like I ride, that's why you need me on your passenger side

Nu är jag tillbaka, tror jag iaf. Vem vet, det blir lite sisådär med bloggen nu på sommaren. Men jag lovar er en sak, när jag drar till L.A ska jag uppdaterar er där ifrån så mycket jag kan så ni hänger med där borta också. Nu vill jag mest spenderar så mycket tid med nära och kära jag kan, därav dålig uppdatering.

Tillbaka på jobbet idag då, soft ju. Slippa sova bort dagarna, inte för att jag gör det vaknar mellan sju och nio iaf så. Jobbet är bra, rolig och jag gillar det. Kunde inte få bättre sommarjobb, bra med erfarenhet på detta område osv.
Men hörrni vi hörs om typ sisådär 5 min i nästa inlägg ;)
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0