Mitt jobb är bäst!!

Grabbarna som jobbar där är supersnälla och roliga, allihopa!! Man trodde ju det skulle finnas någon sur gubbe iaf, men icke sa nicke alla är jättetrevliga. Får mig massa goda skratt med dom. Åh det är så kul!! 
Det är jag, Sofia och gossarna. Hur skönt är inte det?! aproligt ;):D

Råkade dock sätta mitt ben emot vinkelsågen idag.. så det försvann 1 dm långt sträck med skin hähäh, sen fick jag damm innanför linsen som vägrade försvinna så fick ta ögonskölj och allt möjligt. Jag är så klantig ibland..

Men nu ska jag duscha, sedan komma Kajsa och kanske Amanda hit. Då blir det krök, ikväll kör vi för Vikkan!! Lite taggad jag är då haha sitter här och dunkar musik, hoppar snart ur skinnet. Ikväll SKA jag dansa så mina fötter blöder och blir riktigt wasted om jag får hähäh. Vi hörs imorgon typ. Puss!

Bilder från mobilen

Mitt första dopp, här fick jag även denna snygga bränna

Jag har en rosett på ryggen, rätt snyggt faktiskt ;)

Wooork, nu syns inte dom svarta sakerna, men på dom här gula elkablarna sitter kanske 2000 spänband för att hålla fast de. Dom har vi satt dit, har jordens träningsvärk nu..

Wooork, kolla kablarna mäta och snurra ihop.

Fikaraster hela tiden, äre lite soft eller. Lite tjock man kommer bli

Den elaka...

men riktigt roliga vinkelslipen :D

Grillning varje fredag, alltså detta är underbart!! Jätteroligt jobb, jätteroliga och snälla människor och aa det är soft som ni ser :D
Jag är så himla glad över detta, längtar redan tills måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0