Jag älskar min släkt!!

Dom är underbara från topp till tå, insida utsida ALLT!! Det är så fina människor, världens snällaste men så sjuka i huvudet, på ett bra sätt :D Svinroliga och efterblivna. Jag älskar dom av hela mitt hjärta!

Igår åkte jag ju ut till farmor och farfar, drogs massa skämt. Pappa och hans två bröder Stefan och Jocke blir så knäpp när dom är tillsammans, så sjukt roligt!! :D Igår vid middagen så skulle farfar berätta en sak, så sa han fel på en sak då började alla asgarva, farfar berättade om 4 gånger för han sa fel på samma ställe varje gång och varje gång började vi skratta och det avbröt han. Sen började Jocke, Stefan och pappa retas med farfar och det höll på ett tag, jag skrattade konstant i säker 20 min. Flera av oss grät av skratt, hahaha mongon :D Love theeeem!



Bröderna grus, legender!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0