10 dagar kvar till Spanien!!!

wohoooo, 2 veckor i Spain sen hemma Torsdag kväll den 7 Juli och drar igen tidigt till L.A den 9 Juli :D:D:D
Caaarl kör oss till flygplatsen och hämtar oss, som tack får han låna bilen dom 2 veckor vi är borta, bra deal ju!

Jobbet rullar på, och det är kul som vanligt. Jag gillar att jobba, iaf på det ställa jag jobbar nu. Det är bästa!
Sov dock inget natten som var, ovanligt.. dumma Johnblund som inte vill komma och sätta sömnpulver i mina ögon... så iaf, ska gå till sängs om 1 halv timma och sussa :)
Vi hörs imorgon hörrni!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alischaa

jag har större tuttar än dig :)

2011-06-14 @ 03:17:03
URL: http://gullback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0