What's up with all these dreams

Jag drommer sjuka drommar, sana drommar jag inte ens vill dromma. Dumma och konstiga drommar, jag ser min storsta fobi, nara och kara dor, syster ramlar nastan i sjon (jag trodde hon skulle do) och massa annat. Sen vaknar jag runt exakt samma tid varje natt och byter drom. Det ar konstigt och jag borjar tycka illa om mina drommar, dom ar elaka!!!
hmm aja iaf, ska ata frulle snart sedan passa barnen som vanligt. Det ser ut att bli en mork dag idag, inte sa himla kul. Jag lovar att nar jag kommer tillbaka till Sverige kommer jag vara blek igen, hinner aldrig sola.. Jag blir ledsen.
Men nu ska jag satta lite fart, vi hors :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0