Vill ni veta en knasig sak?

Jag har kommit pa mig sjalv massa ganger att jag har borjat tanka pa Engelska, ni vet tyst for sig sjalva i huvudet, redan nu lixom, vafan?! Forstar ni?..... okey goood.
Det kanns sa himla konstigt att vara tiden ar olika, jag far spunk pa att ni ligger och sover nu och har ar klockan bara kvart over sex. Vill ha nagon att prata med lixom. Det ar det som gor allt lite jobbigt har borta. Jag sover nar ni har formiddag jobbar tills klockan ar elva hos er, jag hinner lixom aldrig prata med nagon typ om det inte ar nagon som ar uppe langre. De suger lite grann faktiskt...
Sen far jag ocksa spunk pa att a,a och o (med prickar over) inte finns, jag kan inte skriva hahah ( a med tva prickar over ) langre, de blir fel och jag skriver alltid de. Jag saknar de :( Sen fatta folk inte ibland, smart barn!!
Nu babblar jag pa om ingenting, vi hors igen om 5 min typ ska avsluta detta och skriva ett till ;) For ingen orkar lasa ett inlagg som ser svinlangt ut.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0