svett overallt

finns en vettig forklaring till det, och den kommer har: Jag har tagit ork till mig och dragit ut och sprungit runt sjon, sjukt fint ar det dar. Funderar pa att ta med en bok och satta mig dar och lasa imorgon, jag later som en nord hehe kult :D Men det var iaf skont att komma ut igen, hade ett break pa 4 dagar och pa dom 4 dagarna hann jag ga upp dom 3 kilo jag tappat har i USA, bra jobbat Agnes. Men tro mig dom plus 5 kilo till kommer vara borta innan jag kommer hem, mycket lattare att ga ner i vikt har an i Sverige, ingen aning om varfor faktiskt..
Imorgon ska jag ata frukost med Thor och Rolf nagonstans, ska bli trevligt att traffa Rolf igen! Nu ska vi se om jag kan sluta eftersvettas nagon himla gang sa jag kan hoppa in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0