Starbucks chocklad <3

synd att de ar onyttigt annars skulle jag kunna dricka flera om dagen, hehe.
Idag har jag svettats jarnet, asmysigt nar man egentligen inte ska de, ni vet man har fina klader pa sig, det sista man vill ar att svettas. Men jag var ju ute och jagade Moira over lekplatsen och hoppade upp och ner overallt sa, what to do lixom? Kul vare iaf ;)
Pavagen hem kom det fram en tjej till oss med en vovve som Moira vart helt till sig over, sen sa tjej "What a nice tan you have" Lite glad man blev daaa :D
Nu ska jag strax dra ut och forsoka springa lite, dock inte den enklaste matchen med allt detta flaska som skvalpar omkring. Men man vill ju inte ga upp fler kilon har heller sa jag maste ju.
Vi hors senare ikvall, eller natt/morgon for er gegeg PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0