Onskar gardagen kunde spelas igen.

Jag vill tillbaka till igar, jag vill traffa dom igen, halla om dom igen hihihih. Sen visst jag fick ingen bild med nagon av dom riktigt stora for dom forsvann ju pa ett knyst in i vip rummet och tog en bakdorr ut.. men anda jag fick ta bilder med Real Madrid spelare, det ar sjukt! Min snygging ar fortfarande ett mysterium, vet annu inte vem han ar..
Helt arligt sa ar jag glad over att jag inte fick en bild med C.R, han sjonk rejallt i mina ogon. Han ar en av varldens basta spelare sa ar han oartig som helst. Ar man kand och antagligen en forebild for manga unga sa ska man val anda bete sig.. Aja, jag fattar bara inte stilen sorry att ni far hora mina tankar om det.
Men ni skulle veta kanslan nar dom gjorde entre, alltsa jag kunde inte annat an att le, jag ville bara krama dom allihopa. Spanien har alltid varit laget i mina ogon efter Sverige, nar dom vann VM forra aret over Holland, alltsa vilken kansla sjukt. Spanningen och gladjen efter, sjukt glad var jag.
Spanien, deras spelar och deras lag det ar nagot att minnas :) iaf dom artiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0