Nu borjar resan!

Nu har jag suttit och fixat ihop ett traningsprogram at mig, efter sakert 2 timmars tittande pa internet om hur man ska lagga upp traningen och vad for ovningar osv ar jag antligen klar. Kanner mig nojd faktiskt!

Jag har kommit pa att nu nar jag anda ar har och har en jattefin stor park bredvid huset sa varfor inte komma i form? Jag har anda inget att gora pa eftermiddagarna sa har borjat springa och gora lite styrka i parken, men tankte ska jag anda trana sa kan jag val gora det pa riktigt :)
Jag bestamde mig redan fran borjan att jag inte skulle dras in i Amerikans cirkel, dricka massa lask ata sot saker osv. Vilket jag tycker att jag lyckas bra med, jag ater frukost, frukt, lunch, frukt, middag och frukt. Jag dricker bara vatten, kom pa att jag kanske borde dricka lite mjolk ocksa. Men sa ser min mat ut iaf, mycket bra om jag far saga det sjalv. Har lyckats saga nej till sot saker sa det ska nog ga bra :)
Ska skicka det till mor nu sa hon ocksa far ta del av det.
Ville bara beratta det, intressant va ;) pusshei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0