NU ÄR JAG TILLBAKA IGEN!!

Efter två underbara veckor med världens bästa underbaraste och finaste familj! Jag har haft så himla kul, vi har för det mesta bara legat vid poolen eller på standen, solat, badat, surfat (haha jag surfade på en stol, alltså stolen stod på surfingbrädan och jag satt på, hur soft som helst!!), ätit supergod mat, vart på vattenland, shoppat, vart i Gibraltar och klappat apor och sätt massa roliga saker :D JAG HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA VECKOR!!
Fy vad hemskt de var när vi åkte hem, nu längtar jag bara tillbaka. Dominion Beach är något jag SKA tillbaka till. Så himla fint, de var verkligen ett vackert område :)

Denna dag ska jag ägna åt att säga hejdå till vännerna, så himla tråkigt att jag bara har en dag i Sverige innan jag drar... men aa jag ska ju till något kul iaf :D Så nu är jag hos pappa, sedan ska jag till mor, packa om väskan och sen dra och träffa Amanda och dom och med dom vidare till Freja för att träffa mer folk och säga hejdå.

Dom här två veckorna borta nu har jag nästan saknat ihjäl mig efter dom, förstår ni hur jag kommer må efter ett tag i L.A?! Kommer bli deppig... tur att jag har Thor och dom som har lovat att ta med mig på massa roliga saker :) Vi syns igen den 2 september iaf.

Jag kommer ha tillgång till dator och allt där borta så håll koll på bloggen, jag ska försöka uppdatera er om så mycket kul jag kan därifrån.

Nu vart detta ett brev.. men hade så mycket att säga till er ju. Vi hörs igen, snart! Ska försöka skriva imorgon när jag kommit fram till L.A på kvällen typ, vi ska nämligen på någon konsert först. Men vi hörs!
Puss!!








Världens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0