Nan gang maste var den forsta!

Sadar ja da har man sprungit utan trosor for forsta gangen da! Det var aa vad ska man saga kanske inte bekvamaste jag gjort men det var riktigt fritt ;)
Fast nu valde jag ju faktiskt inte att springa utan direkt, utan alla mina stringisar (maste ha det i mina springshorts annars syns trosranden, vilket inte ar sa jakla snyggt om ni fragar mig) lag i tvatten, (haller pa att tvatt, hur vuxen ar inte jag?!) iaf, sa aa man gor ju det basta utav situationen, var ju tvungen att springa sa :)
Korde styrka innan de, mage, armar och axlar. Gick bra.
Nu ska jag bara slutat eftersvettas sen blir det duschen och sen mysa till OTH :D
Hors!
Tank om man kunde bli sa dar brun igen, det ska jag kampa for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0