Man ska inte klaga.

Manga stunder har det kants helt vardelost att vara har borta. Jag ar pa andra sidan jorden, det ar forsta gangen jag ar sa langt ifran min familj och dessutom 2 manader. Det ar det som gor det sa svart.

Men jag har det bra, det har jag verkligen. Jag trivs superbra i huset, det ar jattefint, skulle kunna tanka mig att sjalv bo sahar nar det ar dags att skaffa familj. Omradet ar sa himla fint, vid sjon, det ar vackert. Barnen ar helt underbara.
Jag skulle inte ha nagot emot att fa traffa nagra i min alder, det ar det enda som ar lite surt. Men vad ska jag gora? Ga fram till en framling och fraga om den vill hanga med mig tills jag drar hem. Det kan jag ju inte gora.
Men jag ska losa det, pa nagot vis.

Jag har det bra, det har jag.


I Beverly Hills

Innan Real Madrid mingel festen

Nya Ed Hardy mysdressen

Lilla Emma

Beverly Hills

Emmmmaaaa :)

Real Madrid

Real Madrid

Real Madrid

Real Madrid, VEM AR HAN?! Far spunk for hittar han inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0