Jattebra kvall!

Jag hade super kul igar med Erica och Karen, dom ar sa himla roliga och pratglada! Vi akte till Beverly Hills, kollade pa husen OCH JAG SAGER BARA DIT SKA JAG FLYTTA NAR JAG BLIR ALDRER och vunnit pa lotto... men anda :D Det ar sa sjukt fint dar jisses sager jag bara. Sedan at vi middag och akte sen mot Hollywood, in pa gatan dar "allt hander" tror jag, dar vare drag och det var en riktigt fin gata! :) Vi ska dit senare nar Lola deras dotter kommit hem igen.
Jag ar glad over att dom vill ta med mig och visa saker for mig. Det blir ett break fran barnen. Vi ska ga den gatan, kolla hp 7!!!, disneyland, manicure och massa annat skojsigt. Superkul ska det bli! :)
Men nu maste jag strax ga och ata frulle, vi hors :) Puss!
Juste min sladd ar skickad sa den borde vara har snart, jippi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0