jag maste erkanna en sak.

Att passa sma barn ar inte sa kul som jag trodde det skulle vara.. Den ena ar 10 veckor och andra snart 2 ar. Den minsta ar ju bara sot, man bar lite pa den matar lagger den till sangs inge mer med det. Den andra kan man ju inte leka med for den leker ju bara med sig sjalv, misstolka inte ;) ni vet jag menar. Det ar lite trakigt faktiskt.. Sa idag hade jag ett bryt, jag borjade storbola. Fast inne pa mitt rum saklart, eller tva ganger ute for mamma och pappa ringde och da bara svamade tararna over, sen kandes allt skit och jag langtade hem som fan. Men nu ar det bra igen, som tur ar :)
Var ute och sprang idag igen :D:D Jag ar sa duktig, sen korde jag lite styrka. De ar ratt skont, i parken lixom. Det ar fint, faglar som kvittrar, jag far tid for mig sjalv lixom :)
Nu ska jag snart satta mig i soffan och kolla pa Shrek 4 :D Ska bara lata sma pluttarna somna forst sa dom inte stor mig hehehe :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0